|
Godziny 6.30 – 17.00
|
Czas trwania
|
Rodzaje aktywności
|
|
6:30-8:00
|
1,5 h
|
Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci w tym rozwijanie zainteresowań czytaniem, liczeniem i pisaniem.
|
|
8:00- 8:20
|
20 min.
|
Zabawy dowolne w oddziałach, odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, plastyczne, aktywność w kąciku książki / indywidualna praca z dziećmi lub w małych zespołach, j.angielski.
|
|
8:20 -8:30
|
10 min.
|
Ćwiczenia poranne/zabawy przy piosenkach, pląsy
|
|
8:30-8:45
|
15 min.
|
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych
|
|
8:45- 9:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
|
9:00-9:30
|
30 min.
|
Śniadanie
|
|
9:30-10:30
|
1h
|
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego 2x po 30 min
|
|
10:30-11:00
|
30 min.
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|
|
11:00-11:45
|
45 min.
|
Aktywność ruchowa na powietrzu, spacery, obserwacje przyrodnicze/gry i zabawy ruchowe w sali w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych
|
|
11:45- 12:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
|
12:00-12:30
|
30 min.
|
Obiad
|
|
12:30- 13:00
|
30 min.
|
Odpoczynek , relaksacja, czytanie bajek, bajkoterapia.
|
|
13:00-13:45
|
45 min
|
Zabawy dydaktyczne, badawcze, obserwacje przyrodnicze w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy ruchowe i muzyczno-ruchowe w sali. /religia.
|
|
13:45-14:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
|
14:00- 14:30
|
30 min.
|
Podwieczorek
|
|
14:30-15:00
|
30 min.
|
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści, tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci.
|
|
15:00- 16:00
|
1 h
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci/ praca indywidualna z dziećmi lub w małych zespołach.
|
|
16:00-17:00
|
1 h
|
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|