Godziny
|
Ilość
|
Forma aktywności
|
6:30- 8:00
|
1h
30 min
|
Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci: stolikowe, konstrukcyjne, tematyczne, plastyczne, badawcze.
|
8:00- 8:15
|
15 min
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, plastyczne, aktywność w kąciku książki. /indywidualna praca z dziećmi
|
8:15-8:30
|
15 min
|
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów, oraz procesów poznawczych
|
8:30- 8:45
|
15 min
|
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe, oraz zabawy przy muzyce
|
8:45-9:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
9:00-9:30
|
30 min
|
Śniadanie
|
9:30-09:45
|
15 min.
|
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
09:45-10:30
|
30 min
|
Zabawy wg. zainteresowań dzieci , zabawy w kącikach, praca indywidualna z dzieckiem
|
10:30-11:45
|
1 h
15 min
|
Aktywność ruchowa na powietrzu w tym spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe.
W czasie niesprzyjającej aury zabawy ruchowe w sali / język angielski/gimnastyka korekcyjna/rytmika
|
11:45-12:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
12:00-12:30
|
30 min
|
Obiad
|
12:30- 12:45
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
12:45-14:20
|
1 h
35min
|
Odpoczynek na leżakach, muzyce relaksacyjnej, kołysankach, czytanie bajek, masażyki
|
14:20-14:35
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
14:20-15:05
|
30 min
|
Podwieczorek
|
14:30-15:00
|
30 min
|
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści/religia
|
15:00- 16:00
|
1 h
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, pobyt na wewnętrznym placu zabaw, praca indywidualna z dziećmi , wspomaganie i korygowanie rozwoju dziecka/praca z dzieckiem zdolnym
|
16:00- 17:00
|
1 h
|
Rozchodzenie się dzieci - w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|