odziny od 6:30-17:00
|
Czas trwania
|
Rodzaj aktywności, forma
|
6:30-8:00
|
1h 30 min
|
Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, plastyczne, gry stolikowe.
|
8:00-8:15
|
15 min
|
Indywidulana praca z dzieckiem. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom: konstrukcyjne, plastyczne, tematyczne itp.
|
8:15-8:30
|
15 min
|
Krąg zmysłów- zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych.
|
8:30-8:45
|
15 min
|
Ćwiczenia poranne/ zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosenkach.
|
8:45-9:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe przed śniadaniem.
|
9:00-9:30
|
30 min
|
Śniadanie
|
9:30-10:30
|
1 h
|
Zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
|
10:30-11:00
|
30 min
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|
11:00-11:45
|
45 min
|
Aktywność na powietrzu w tym obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki. W czasie niesprzyjającej aury zabawy ruchowe w sali. Język angielski/Rytmika
|
11:45-12:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe przed obiadem
|
12:00-12:30
|
30 min
|
Obiad
|
12:30-13:00
|
30 min
|
Czytanie bajek, masażyki, odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej.
|
13:00-13:45
|
45 min
|
Zabawy dydaktyczne, badawcze, obserwacje. Zabawy na powietrzu, zabawy muzyczno-ruchowe.
|
13:45-14:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe przed podwieczorkiem.
|
14:00-14:30
|
30 min
|
Podwieczorek
|
14:30-15:00
|
30 min
|
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające poznane treści.
|
15:00-16:00
|
1h
|
Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci. Praca indywidulana z dziećmi. Wspomaganie i korygowanie rozwoju.
|
16:00-17:00
|
1h
|
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|