Czas
|
ilość
|
Forma aktywności
|
6:30-8:00
|
1,5 h
|
Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|
8:00- 8:15
|
15 min.
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, badawcze, plastyczne, aktywność w kąciku książki, indywidualna praca z dziećmi
|
8:15-8:30
|
15 min.
|
Krąg zmysłów – zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych /rytmika
|
8:30-8:45
|
15 min.
|
Ćwiczenia poranne/zabawy ilustracyjne przy piosence, zabawy ruchowe/Język angielski
|
8:45- 9:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
9:00-9:30
|
30 min.
|
Śniadanie
|
9:30-10:30
|
1h
|
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
10:30-11:00
|
30min.
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, praca indywidualna z dzieckiem
|
11:00-11:45
|
45 min.
|
Aktywność ruchowa na powietrzu, spacer, obserwacje przyrodnicze/gry i zabawy ruchowe w sali w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych
|
11:45- 12:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
12:00-12:30
|
30 min.
|
Obiad
|
12:30- 13:00
|
30 min.
|
Odpoczynek , relaksacja, czytanie bajek, bajkoterapia,
|
13:00-13:45
|
45 min
|
Zabawy dydaktyczne, zabawy badawcze, obserwacje przyrodnicze, zabawy muzyczno-ruchowe, ćwiczenia utrwalające treści /Gimnastyka korekcyjna
|
13:45-14:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
14:00- 14:30
|
30 min.
|
Podwieczorek
|
14:30-15:00
|
30 min.
|
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające treści /religia
|
15:00- 16:00
|
1 h
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci, pobyt w ogrodzie, praca indywidualna z dziećmi
|
16:00-17:00
|
1 h
|
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|