Godziny od 6:30-17:00
|
Czas trwania
|
Rodzaj aktywności, forma
|
6:30-8:00
|
1h 30 min
|
Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, plastyczne, gry stolikowe.
|
8:00-8:15
|
15 min
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci m.in. konstrukcyjne, tematyczne, plastyczne, gry stolikowe. Zabawy ruchowe/indywidualna praca z dziećmi, wspomaganie i korygowanie rozwoju
|
8:15-8:30
|
15 min
|
Krąg zmysłów- zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych.
|
8:30-8:45
|
15 min
|
Ćwiczenia poranne/ zabawy ilustracyjne, inscenizowane przy piosenkach
|
8:45-9:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe przed śniadaniem./
/Język angielski
|
9:00-9:30
|
30 min
|
Śniadanie
|
9:30-10:00
|
30min
|
Zajęcia dydaktyczne według przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
10:00-10:30
|
30 min
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci/indywidualna praca z dziećmi
|
10:30-11:45
|
1h 15 min
|
Aktywność na powietrzu w tym obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki. W czasie niesprzyjającej aury zabawy ruchowe w sali
|
11:45-12:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe przed obiadem/Język angielski
|
12:00-12:30
|
30 min
|
Obiad
|
12:30-12:45
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe przed leżakowaniem
|
12:45-13:45
|
1 h
|
Odpoczynek na leżakach przy muzyce relaksacyjnej, kołysankach. Czytanie bajek, masażyki
|
13:45-14:00
|
15 min
|
Czynności higieniczno-porządkowe przed podwieczorkiem/ Zabawa ruchowa
|
14:00- 14:30
|
30 min
|
Podwieczorek
|
14:30-15:00
|
30 min
|
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające poznane treści, zabawy ze śpiewem/Religia
|
15:00-16:00
|
1h
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci. Pobyt na dworze/ na wewnętrznym placu zabaw.
|
16:00-17:00
|
1h
|
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy odpowiadające zainteresowaniom dzieci.
|