|
Czas
|
Ilość
|
Forma aktywności
|
|
6:30-8:00
|
1h 30 min.
|
Schodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci: konstrukcyjne, tematyczne, plastyczne, muzyczne, gry stolikowe itp./zajęcia taneczno-muzyczne, zajęcia matematyczne
|
|
8:00- 8:15
|
15 min.
|
Zabawy i zajęcia dowolne w oddziale, odpowiadające zainteresowaniom dzieci/indywidualna praca z dziećmi lub w małych grupach. |
|
8:15-8:30
|
15 min.
|
Ćwiczenia poranne lub zabawy w kole ze śpiewem i inscenizowane przy piosenkach. |
|
8:30-8:45
|
15 min.
|
Krąg zmysłów - zabawy wspierające rozwój zmysłów oraz procesów poznawczych.
|
|
8:45- 9:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe / język angielski
|
|
9:00-9:30
|
30 min.
|
Śniadanie
|
|
9:30-10:00
|
2 x 15 min.
|
Zajęcia dydaktyczne wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
|
|
10:00-10:30
|
30min.
|
Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci/indywidualna praca z dziećmi lub w małych zespołach.
|
|
10:30-11:45
|
1h 15 min.
|
Aktywność na powietrzu w tym: obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie. W czasie niesprzyjającej aury zabawy ruchowe w sali.
|
|
11:45- 12:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczno-porządkowe
|
|
12:00-12:30
|
30 min.
|
Obiad
|
|
12:30- 12:45
|
15 min.
|
Czynności higieniczne po obiedzie. |
|
12:45-13:45
|
1h
|
Zabawy relaksacyjne przy muzyce, słuchanie bajek opowiadanych lub czytanych przez nauczycielkę, masażyki, teatrzyki kukiełkowe, zabawy ruchowe, kołowe przy muzyce.
|
|
13:45-14:00
|
15 min.
|
Czynności higieniczne.
|
|
14:00- 14:30
|
30 min.
|
Podwieczorek
|
|
14:30-15:00
|
30 min.
|
Zabawy dydaktyczne i ćwiczenia utrwalające poznane treści, zabawy ruchowe /religia
|
|
15:00- 16:00
|
1 h
|
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci/indywidualna praca z dziećmi lub w małych zespołach.
|
|
16:00-17:00
|
1 h
|
Rozchodzenie się dzieci w grupach połączonych. Zabawy dowolne odpowiadające zainteresowaniom dzieci./zajęcia taneczno-muzyczne
|
|
|
|
|